פסטיבל סנטרל פארק יערות מנשה: עשרות הופעות של מיטב אמני ישראל

שרית חדד, ברי סחרוף, יוני בלוך, אברהם טל, אפרת גוש. אלה רק חלק ממגוון האומנים שיופיעו בפסטיבל סנטרל פארק יערות מנשה. ארבעה ימים של הנאה וטירוף בחודש אוגוסט 2023

סנטרל פארק יערות מנשה מופע של שרית חדד. צילום: יריב פיין
סנטרל פארק יערות מנשה מופע של שרית חדד. צילום: יריב פיין

תתחילו לתכנן את הקיץ הקרוב. מיטב אמני ישראל יקיימו הופעות שקיעה והופעות אל תוך הלילה, וכל זה בשדה הפתוח במועצה האזורית מגידו. פסטיבל סנטרל פארק יערות מנשה מרוכז בארבעה ימים בלבד של טירוף וריקודים עם עשרות מופעים, בין התאריכים 9-12 באוגוסט 2023. אירוע מושלם במיוחד אם אתם מתכננים חופשה בצפון בקיץ הזה.

כל החוויה הזו מתרחשת החל מרגעי השקיעה היפהפיים במרחבים של יערות מנשה, ומספקת התרגשות והנאה של מוזיקה וטבע. דרך נהדרת לחגוג את המוזיקה, האמנות והתרבות באחת ממקומות הטבע היפים בישראל.

סנטרל פארק 4 - אפרת גוש צילום: עידו איז'ק
ארבעה ימים של מוזיקה ממיטב האומנים, אפרת גוש. צילום: עידו איז'ק

על במת סנטרל פארק ובמתחם מגדה החדש תופיע הרשימה מכובדת של האמנים: שרית חדד, שלומי שבן, נגה ארז, ברי סחרוף, יוני בלוך, אברהם טל, סטטיק, אודיה, שייגעצ, בניה ברבי, יסמין מועלם, בלקן ביט בוקס, אגם בוחבוט, רד אקסס מארחים את אסף אמדורסקי, מארינה מקסימיליאן מארחת את לא כוחות, טדי נגוסה, נורוז, קותימאן, ג׳ימבו ג׳יי,עדן דרסו, תמיר בר, אפרת גוש מארחת את צ׳יל פיל. כמו כן תוכלו להנות ממתחם דוכנים, קולינריה צפונית ואומנות.

מה זה סנטרל פארק?

סנטרל פארק זו גרסה מרעננת של פסטיבל יערות מנשה. הפסטיבל חוגג השנה 15 עם ליין אפ מהחלומות. בשעות בין הערביים והלילה תוכלו לחגוג בשדה הפתוח שבמועצה האזורית מגידו, עם תכנית רחבה שנותנת במה לכלל הסגנונות המוזיקליים האהובים בישראל 2023. במשך ארבעה לילות קיץ יעלו מיטב אמני ישראל על בימת הפסטיבל.

 

סנטרל פארק 1 - בניה ברבי צילום: שי פרנקו
פסטיבל סנטרל פארק יערות מנשה, בניה ברבי. צילום: שי פרנקו

רשימת המופעים בבמה המרכזית:

19.8.2023 יום רביעי – ערב הפתיחה שי צברי, אברהם טל, שרית חדד ובניה ברבי
10.8.2023 יום חמישי- קותימאן, מארינה מקסימילאן מארחת את לא כוחות, יסמין מועלם, שלומי שבן, ברי סחרוף, רד אקסס מארחים את אסף אמדורסקי
11.8.2023 יום שישי- אפרת גוש וצ׳יל פיל, ג׳ימבו ג׳יי, טדי נגוסה, יוני בלוך, נגה ארז, שייגעצ, בלקן ביט בוקס
12.8.2023 מוצ"ש- ערב הנעילה: עדן דרסו, תמיר בר, אגם בוחבוט, סטטיק, אודיה, נורוז

במתחם יפוזרו מתחמי זולה, ברים, מזון ודוכני מכירה.

מתחם מגדה

במקביל לבמה הראשית יפעל גם מתחם מגדה, בתוך שטחו המורחב של פסטיבל סנטרל פארק. מגדה ישמש כמתחם אלטרנטיבי של הופעות, דוכנים ואזור צ׳יל במהלך כל האירוע.

בין המופעים על במת מגדה תוכלו למצוא מדי ערב תקלוטים והופעות של: מסוק, עילי אשדות, Autarkic, נטע וינר, Acid Moon And The Pregnant Sun, שי טרא ליטמן, MESHULASH, מיה יוהנה, אמיתי אריכא ופרויקט ה – D-ONE, טל קלימי, עומרי ויטיס, Gadee,  Sneaky , Niv  ,Ast Live Show יונתן ביטון – מסביב לשולחן .

סנטרל פארק 5 -שלומי שבן צילום: דודי חסון
מוזיקה מהרב עמוק אל תוך הלילה- שלומי שבן. צילום: דודי חסון

דור העתיד

בשבוע של הפסטיבל יתקיים בנד קמפ מגידו מחנה מוזיקלי לבני נוער מכל הארץ. המחנה מיועד לעוסקים במוזיקה, שם יעברו חווית מיני-פסטיבל: הם מנגנים יחד, ומקבלים ליווי והנחייה של מוזיקאים מובילים, מאלה הלוקחים חלק בפסטיבל.

נגישות

הפסטיבל משקיע מאמצים רבים על מנת לספק חוויה יוצאת דופן לבעלי מוגבלויות. בין היתר מתאימים את השטח ומייצרים פתרונות טכניים וכן מכשירים צוות נותני שירות, שכל תפקידו לדאוג לחוויה שוויונית, טובה ונעימה לכל מי שצריך.

פרטים

איפה: סנטרל פארק מגידו

מחיר: 180-250 ₪

מתי: 9-12.8.2023

הוראות הגעה: ב- WAZE מצפור אוכברג

מידע מתעדכן וכרטיסים: EVENTIM.CO.IL/CENTRALPARK

שיתוף

אולי תתעניינו גם ב...

תפריט נגישות