חוויה חדשה בגליל: אצל שרה במרפסת מרכז תרבות ואומנות

בגליל העליון נפתח מרכז תרבות ואומנות חדש ומפתיע. אצל שרה במרפסת מתקיימות סדנאות ציור על רהיטים, סדנאות תיאטרון, מופעי סטנדאפ ואי אפשר בלי אוכל

אצל שרה במרפסת 5
אצל שרה במרפסת כפר סלד. צילום: אלבום פרטי

חדש בגליל העליון, אצל שרה במרפסת – מרכז תרבות ואומנות צבעוני מול נוף עוצר נשימה. סדנאות ציור על רהיטים, סדנאות תיאטרון, מופעי סטנדאפ, קולינריה תוצרת בית. והכל מהמרפסת הצבעונית של שרה שמיר, היצירתית והמוכשרת מהגליל העליון.

שרה שמיר שילבה את כל הידע שלה בתחומי האומנות ויצרה מיזם תרבותי אומנותי תיירותי מעורר השראה. אצל שרה במרפסת ממוקם בקיבוץ כפר סאלד בלב הגליל העליון, נוגעת בפסגות חדשות ושוברת שיא מקצועי. שרה שמיר היא ההוכחה שליצירתיות אין גיל, ואפשר להגשים חלום בכל גיל.

אצל שרה במרפסת4
שרה שמיר. צילום: אלבום פרטי

סדנאות ציור על רהיטים

הדרך היצירתית והמהנה לרענן ולחדש רהיטים שהתיישנו, שמאסתם שהצבע לא מתאים יותר, וחבל לזרוק. הרעיון הוא לצבוע ולעטר בציור של ממש ולתת חיים לפריטים הישנים. מה מביאים? כל פריט ישן שנכנס לכם לרכב ואתם רוצים לתת לו חיים חדשים. אין צורך בידע וכישרון. הסדנא פתוחה לכל גיל.

סדנאות התיאטרון

זה מקור לשחרור אמיתי. בסדנאות מבצעים תרגילי אימפרוביזציה למצבים שונים. חוויה מצחיקה ומהנה. משך הסדנא בין שעה וחצי- לשלוש שעות.

אצל שרה במרפסת 1
עיצוב ססגוני אצל שרה במרפסת. צילום: אלבום פרטי

מופע סטנדאפ

"פרצופים"  מופע הסטנדאפ רץ שנים על במות בכל הארץ כולל בתיאטרון הקאמרי ועכשיו גם אצל שרה במרפסת. המופע בנוי מדמויות וסיטואציות משפחתיות הגורם לקהל להזדהות ובעצם לראות את עצמו והופך להיות שותף לחוויה שמתרחשת על הבמה או במקרה זה על המרפסת. בעזרת שימוש באביזרים שונים, מוזיקה ומגוון דמויות מורכבות ומפתיעות, שרה מצחיקה קהלים בכל גיל ומעמד.

חוויה קולינרית גלילית

האירוח אצל שרה במרפסת מלווה בחוויה קולינרית גלילית אמיתית. הצבעוניות עוברת מהרצפה והקירות לשולחן אחד ענק ערוך צבעוני, יצירתי ומפנק בלחמים, פשטידות, סלטים ,מאפים ועוגות שגם אותם שרה שחובבת מטבח מכינה טרום הפעילות. שרה היא ONE WOMAN SHOW  ומקבלת את אורחיה בחיוך ענק ומרבה לצחוק ולהצחיק.

אצל שרה במרפסת 2
סדנת ציור על כסאות. צילום: אלבום פרטי

הסיפור של שרה שמיר

כל פעילות אצל שרה במרפסת מתחילה בסיפור השראה של שרה שמיר. איך התגלגלה לרעיון המרפסת , איך לקחה את מחסום הקורונה והפכה אותו למקור הנאה ופרנסה. איך שילבה את כל תחומי אהבתה במקום אחד שהפך שם דבר בגליל העליון. ושרה שמוכרת כמספרת סיפורים בעברה יודעת לספר סיפור!

אצל שרה במרפסת 3
פינוק גלילי אצל שרה במרפסת. צילום: אלבום פרטי

אצל שרה במרפסת

אצל שרה במרפסת שלל אפשרויות להעשרת הבילוי והטיול בגליל העליון, כל הפעילויות נעשות בתיאום מראש בשעות היום והערב. גם אם יש לכם רק 24 שעות בגליל העליון, יש לנו הרגשה שאחרי ביקור אצל שרה במרפסת, תחליטו להישאר עוד קצת (או לחזור לכאן וכמה שיותר מהר).

בוויז: שרה שמיר קיבוץ כפר סאלד

לתיאום הופעה או סדנא:  052-3793892

שיתוף

אולי תתעניינו גם ב...

תפריט נגישות