חגיגה כשרה בשוק הכרמל עם מנות חדשות במסעדת הולה הולה

סיגר דגים, קרפצ'יו, מוסר או דניס. המנות החדשות של מסעדת הולה הולה באווירה השמחה של שוק הכרמל, והיא גם כשרה

מסעדה כשרה בשוק הכרמל 1
דג מוסר ים במסעדת הולה הולה. צילום: ניר ששון

אחת מהחוויות הקולינריות המפתיעות בשוק הכרמל, היא מסעדת הולה הולה הכשרה. את המסעדה מוביל השף שקד פחימה, אשר פיתח חוויה קולינרית ייחודית המותאמת לשעות הצהריים. עכשיו משיקים במסעדה ארוחת עסקית צהריים שמשלבת מבחר מנות חדשות ויצירתיות, כפי שניתן לראות בתפריט העשיר המבוסס על דגים וחלבי, וכאמור כשר. פתרון מושלם גם למי שמגיע לחופשה באזור המרכז, ומחפש ארוחה כשרה ואיכותית.

מסעדה כשרה בשוק הכרמל 2
הולה הולה הכשרה בשוק הכרמל. צילום: ניר ששון

עסקית צהריים בשוק הכרמל

ארוחת הצהריים תוגש בקו חדש, שמשלב את מנות הערב של הולה הולה בגרסת צהריים. המסעדה תשמר את האיכות והייחודיות של המנות המוגשות בשעות הערב לצד שירות אקסלוסיבי ואיכות ללא פשרות. זאת בדגש על הקהילה העסקית, תיירים, ובליינים שמגיעים לטייל באזור שוק הכרמל בשעות אלו.

עסקית צהריים מוגשת בימים ב'-ה' בין השעות 12:00-17:00, עם 15% הנחה על כל התפריט, 1+1 על תפריט היינות והבירות.

בין המנות המוכרות בתפריט ניתן לציין את ברוסקטת "הולה הולה" – טונה אדומה סלסלת עגבניות ואיולי שום. או אסאדו של בטטה – בטטה לוהטת המוגשת על קרם פרש, גרידת לימון, רוטב פונדו צרפתי ואגוזים.

מסעדה כשרה בשוק הכרמל 3
פילה דניס. צילום: ניר ששון

כעת יצטרפו מנות חדשות:

  • סיגר דגים ממולא בתערובת השף לצד יוגורט עמבה ועריסה 75 ₪
  • צ'בורוכו מאפה גרוזיני ממולא בגבינות. מגיע לצד סלסת עגבניות 39 ₪
  • קרפצ'יו דג אינטיאס שמן זית, מלח, פלפל, נענע צ'ילי עירית ונקודות פטה 67 ₪
  • דג מוסר ים על פירה כמהין, ברוקולי ושמן ירוק 172 ₪
  • פילה דניס על מצע של קרם תפוחי אדמה, חמאה ועירית 136 ₪ ועוד.
מסעדה כשרה בשוק הכרמל 4
מסעדת דגים חלבית כשרה בשוק הכרמל. צילום: ניר ששון

מסעדה כשרה בשוק הכרמל

הולה הולה היא מסעדה חלבית כשרה, שמחה ותוססת בניצוחו של השף שקד פחימה. המסעדה חבויה בתוך סמטה של שוק הכרמל ומציעה הרמוניה מושלמת של אוכל טוב ואווירת שוק. הקונספט המרכזי העומד מאחורי סוד האירוח הוא שילוב מנצח בין מנות אלגנטיות נפלאות לאווירה ישראלית אותנטית. התוצאה היא חוויה קולינארית יוקרתית מצד אחד, ומלאה בשמחת שוק מצד שני. למסעדה תפריט חלבי כשר הכולל מנות המשלבות דגים, גבינות משובחות ותפריט קוקטיילים עשיר ומיוחד.

מנות כשרות ברמה קולינרית גבוהה

השף שקד פחימה: "אני חי ונושם את השוק ושואף להפוך אותו למוקד משיכה עבור אנשים שרוצים ליהנות מבילוי תל אביבי אותנטי וייחודי גם בשעות הצהריים. יש ביקוש גדול לאוכל כשר באזור השוק במיוחד לאור העובדה שאוכל הרחוב אינו כשר, ולכן היה לי חשוב לפתח מנות כשרות ברמה קולינרית גבוהה תוך שמירה על קלילות אשר מתכתבת עם אופי השוק. כך שהיום אנחנו בגדר חלוצים שמציעים את האפשרות היחידה באזור ליהנות מחוויית אכילה יוקרתית וכשרה".

מסעדה כשרה בשוק הכרמל 5
מסעדת הולה הולה. צילום: ניר ששון

אירועים וכנסים

מתחם המסעדה מחולק לחללים קטנים ואינטימיים המתאימים לארוחות עסקיות, התכנסויות קטנות, סמינרים, התכנסות משפחתית או אירועים אקסלוסיביים. המסעדה החלה להתמחות באירוח אירועים עסקיים, כנסים וארוחות של עד כ 70 איש.

 

OLA OLA

רחוב יחיא קפח 3, ת"א

טלפון : 050-9322445

אתר: https://ola-ola.co.il/

כשר

 

שיתוף

אולי תתעניינו גם ב...

תפריט נגישות