ערבי שישי בירושלים: הופעות במלון בראון מחנה יהודה

מלונות בראון משיקים: BROWN MUSIC: יהלי סובול, אפרת גוש, חמי רודנר, דנה ספקטור, שאנן סטריט ודנה ברגר. ערבי שישי ושבת בירושלים נראים אחרת עם ליין הופעות ומפגשים אינטימיים עם מיטב היוצרים הישראליים

ערבי שישי בירושלים 1
ליין הופעות בשישי בערב במלון בראון מחנה יהודה. צילום: מקס קובלסקי

ירושלים היא עיר מלאה בהיסטוריה, אטרקציות, תרבות ובילוי, אבל כשזה מגיע לערבי שישי, העיר יכולה להיות די משעממת. עכשיו זה נגמר. סופי השבוע במלון בראון מחנה יהודה הולכים להיות מרגשים ומעניינים, עם ליין ההופעות החדש. קולקציית מלונות בראון משיקה את BROWN MUSIC, בערבי שישי ובשבת בבוקר יתקיים ליין חדש של הופעות ומפגשים אינטימיים מסקרנים במיוחד עם מיטב היוצרים והפרפורמרים הישראלים. החופשה בסופ"ש בירושלים משנה את פניה!

ערבי שישי בירושלים 2
מלון בראון מחנה יהודה. צילום: מקס קובלסקי

ערבי שישי בירושלים

מלון בראון מחנה יהודה בירושלים, הוא המלון שיארח את ההופעות הראשונות. כאורחי המלון תוכלו ליהנות בערבי שישי מהופעות של אמנים ישראלים מובילים. האמנים המוכשרים שנבחרו מקיפים סוגי ז'אנרים שונים, מספוקן וורד, דרך היפ-הופ ציוני וגם קצת פופ ורוקנרול. המוסיקה שלהם הפכה לחלק בלתי נפרד מהתרבות הישראטלית, והם מהווים חלק חשוב בסצנה המוזיקלית המקומית.

שבת בבוקר בירושלים

חבילת הלינה במלון בראון מחנה יהודה כוללת המשך החוויה הייחודית גם בשבת בבוקר. אחרי ההנאה מההופעה אתמול בלילה, זה הזמן למפגש אינטימי קרוב, לשמוע ולהכיר את האמנים, לקיים סדנה או הרצאה בגובה העיניים.

ערבי שישי בירושלים 3
בראון מיוזיק – ליין ההופעות של מלונות בראון. צילום: מקס קובלסקי

האמנים המשתתפים – בראון מיוזיק

גלעד כהנא, 28/4

סולן להקת "ג'ירפות" וגאון של מילים מגיע בשישי לפינג פונג מילולי עם העיתונאי סער גמזו וביצועים מיוחדים לשירים ישנים וחדשים. בשבת בבוקר הוא יקריא מספריו, יספר על תהליך הכתיבה ויזמין לשיח פתוח. בואו לבדוק אם באמת יש לו "חור בלב" בצורה שלך…

יהלי סובול, 12/5

סולן "מוניקה סקס", סופר מחונן והאיש שחתום על כמה מהשירים הכי מגניבים שנכתבו כאן. סובול יגיע להופעה אקוסטית בערב שישי. למחרת בבוקר הוא יספר את הסיפורים מאחורי השירים, ויגלה כמה סודות שלא הכרתם.

אפרת גוש, 30/6

עם הקול החם שמיד מזהים, מגיעה האישה והפשניסטה. מ-"תמיד כשאתה בא" ועד "אני אזיז ת'ראש מצד לצד", אשה קטנה עם קול ענק במופע אינטימי בשישי. בשבת בבוקר היא תקיים מפגש ושיחה על החיים, השירים והסיפורים .

חמי רודנר, 28/7

האיש שניסח את הפסקול של הניינטיז עם "איפה הילד" מגיע למופע סולו עם שירים אהובים מכל הזמנים. בשבת בבוקר הוא יעלה לתקלט על הרופטופ של המלון. תתכוננו לגאולה.

דניאלה ספקטור, 4/8

כל הדברים היפים באמת יתגלו בהופעה של היוצרת האיכותית בשישי בערב. למחרת היא תפגוש את האורחים לסדנת כתיבה שמתאימה לכולם, גם בלי כישרון מיוחד תוכלו להבין איך מלחינים שיר? מהי השראה לכתיבה? ומי יודע איזה כשרונות יתגלו.

שאנן סטריט, 8/9

הוא ירושלמי, הוא נושך, הוא הסולן של הדג נחש. היפ-הופ מגיע להופעה בערב שישי שלא כדאי לפספס. בשבת בבוקר הוא יקריא קטעים נבחרים מספרו "רגע נצח" וידבר על הספר, על ירושלים, על תרבות הסקייטרים ועל תהליך היצירה.

דנה ברגר, 20/10

מי שאמר שאין דבר כזה, נערת רוק, לא פגש את דנה ברגר. היא תגיע עם הגיטרה למופע נטול פילטרים. בשבת היא תעביר סדנה בשם "למצוא את קולי" על יצירה וביטוי עצמי, התבוננות, נשימה, כתיבה ותנועה.

 

BROWN MUSIC – בראון מיוזיק

הופעות בשישי בערב בירושלים

ומפגשים בשבת בבוקר בירושלים

מלון בראון מחנה יהודה

מחיר ללילה זוגי + הופעה ומפגש: החל מ- 950 ₪

לפרטים נוספים והזמנות  : http://brownhotels.com/he/brownmusic

 

שיתוף

אולי תתעניינו גם ב...

תפריט נגישות