אפליקציית תיירות חדשה להרצליה: ההשקה ביריד התיירות 2023 IMTM

אטרקציות, אירועי תרבות, חופים, אפשרויות לינה וקולינריה ומסלולי טיולים. אפליקציית MetGo החדשה של תיירות הרצליה מרכזת את מגוון אפשרויות התיירות והנופש בעיר

אפליקציית תיירות הרצליה
אפליקציית תיירות הרצליה

החברה לפיתוח תיירות בהרצליה תציג ביתן מיוחד ביריד התיירות הבינלאומי IMTM 2023. הביתן המעוצב ימחיש את אפשרויות הבילוי הרבות הקיימות בעיר, ויהיה אחד מ- 400 ביתנים מ-52 מדינות, שיציגו ביריד הפופולרי. השנה תוצג לבאי התערוכה אפליקציה חדשה המרכזת את מגוון אפשרויות התיירות והנופש בעיר הרצליה. נציגי בתי המלון הבולטים יציגו את חבילות הנופש שלהם לקיץ 2023, וכמו כן יושק קמפיין התיירות "הרצליה- תמיד להפתיע" שיקודם במהלך השנה הקרובה תוך הדגשת המגוון הרחב של אפשרויות הבילוי בעיר.

 

אפליקציית תיירות הרצליה – MetGo החדשה מציגה פירוט על אטרקציות, אירועי תרבות, חופים, אפשרויות לינה וקולינריה בעיר. זאת לצד אפשרות לבחינת מסלולי טיולים מותאמים, הצעות מקוריות לבילוי עם ילדים או מידע על אתרים היסטוריים בעיר. בנוסף לאפליקציה יציגו נציגי מלונות בולטים בהרצליה בפני גופי תיירות מהארץ ומהעולם את החידושים, האפשרויות ותוכניות הנופש לשנת 2023.

בתקופה הקרובה יושק גם קמפיין תיירות "הרצליה – תמיד להפתיע" , שנועד לעודד תיירות תוך חשיפת אתרים, פעילויות, תערוכות, הופעות ואפשרויות בילוי שונות בעיר, מתוך רצון בכל פעם להפתיע מחדש.

 

לינק להורדת האפליקציה:

https://metgo.app.link/muLDPWMbPtb

 

שיתוף

אולי תתעניינו גם ב...

תפריט נגישות