פשוט הולכות – טיולי נשים במדבר

מסע חורף אינטימי וקסום עם ענבל הרפז. טיולי נשים יחד לאורך הערבה במדבר לכל מי שמחפשת חיבור לעצמה ולטבע

טיולי נשים במדבר 1
טיול נשים במדבר. צילום: ענבל הרפז

מתי בפעם האחרונה לקחת זמן לעצמך? עמדת באתגרים? ניצחת את החיים? לא הרבה נשים עושות את זה באמצע מירוץ החיים. ענבל הרפז מהערבה התיכונה, מנחה טיולים ומסעות נשים במרחבי המדבר. היא מקיימת מפגשי הליכה וחוויה לנשים בשם "יש אי שם – פשוט הולכות", שיתקיימו בחודשים ינואר ופברואר 2023.

טיולי נשים במדבר 2
פשוט הולכות – טיולי נשים במדבר. צילום: הילה גביר

במהלך הטיול המשתתפות יוצאות מהמקום המוכר והבטוח ומתנתקות מהנוף האורבני. מה שמצפה להן זה חוויית התעוררות במדבר, התמסרות לטבע הפראי ומרחביו, עמידה באתגרים, הקשבה לשפת המדבר המרגיעה ועיבוד חוויות בינן לבין עצמן ובתמיכת הקבוצה המתגבשת. הנשים הלוקחות חלק במסע, מעידות על תחושת ניצחון של הרוח על החומר וחווית "יחד" עוצמתית עם נשים בקבוצה.

טיולי נשים במדבר 3
טיולי נשים בערבה. צילום: הילה גביר

דווקא בעונת החורף, שנדמה כי כולם מעדיפים להתכרבל בשמיכה, מוצע טיול נשים מעצים. מזג האוויר בערבה נוח ואידיאלי לטיולים, גבי המים מלאים ואפשר לטבול בהם בהנאה והפריחה המדברית מרהיבה ביופייה. מסלולי ההליכה היפהפיים והקלילים מותאמים גם לנשים שאינן רגילות בהליכה (5-6 ק"מ), ונקבעים סמוך למועד הטיול בהתאם למזג האוויר.

טיולי נשים במדבר 4
חיבור לטבע. צילום: הילה גביר

מדובר בטיול הכי פשוט של חיבור לטבע וחיבור לנשים אחרות. המשתתפות מצטיידות בתרמיל גב עם ציוד להליכת יום, אוהל וציוד ללינת שטח. המשתתפות צועדות בתנאי שטח ביום ובלילה, חוות את הפשטות של הליכה בטבע, תוך הנאה מהנוף המדברי, מהשמש, מטיפוס בסולמות וחבלים והקמת אוהלים בשטח.

טיולי נשים במדבר 5
מסלולי ההליכה יפהפיים. צילום: הילה גביר

מחנה האוהלים נגיש לרכבים פרטיים והמכוניות צמודות למאהל בלילה, כך שאפשר להצטייד כהלכה. המחנה המפנק מאובזר עד הפרט הכי קטן וכולל מחצלות, מזרונים, שולחנות, מים, חשמל, ועוד פינוקים.  ענבל והצוות שלה אחראים לכל היבטי הבטיחות והנוחות, ודואגים להגשת אוכל גורמה צמחוני וטרי, ליין ולמדורה.

מחיר: 1,500 שקלים למשתתפת למשך יומיים, כולל לינה, הדרכה, ארוחות, שתיה וביטוח.

*ישנה אפשרות למסעות סגורים לקבוצת חברות.

לפרטים נוספים והזמנות- ענבל הרפז "יש אי שם" טיולי מדבר-  054-7696770

 

שיתוף

אולי תתעניינו גם ב...

תפריט נגישות