חגיגות ולנטיין בדרום: כל ההצעות לפעילות זוגית בערבה התיכונה

טיול זוגי בתומקאר, סדנה זוגית לצפייה בכוכבים, או פעילות זוגית להדלקת אש בשיטות קדומות. קבלו את כל ההצעות הכי רומנטיות לחגוג את ולנטיין בדרום

ולנטיין בדרום 5
סדנאות צפייה בשמיים זרועי כוכבים בערבה התיכונה. צילום: אלון גולדשטיין 67

מתלבטים איך לחגוג את חג האהבה בדרך מקורית? מחפשים רעיון לא שגרתי? הערבה התיכונה מציעה רעיונות רומנטיים במיוחד לחגוג את ולנטיין בדרום. דווקא בעונת החורף, בערבה התיכונה זורחת השמש רוב ימות השנה, ומאפשרת בילוי קסום וייחודי בלב מדבר, עם אטרקציות מפתיעות בדרום הארץ.

הזדמנות נהדרת לצאת מהשגרה, לחגוג את חג האהבה הבינלאומי ולעורר את הרומנטיקה בפסק זמן במדבר.

ולנטיין בדרום 6
ספסל מנעולי האהבה. צילום: תיירות הערבה התיכונה

כל ההצעות לחגוג את ולנטיין בדרום הארץ:

חוויה מוטורית בערבה

מה: טיול תומקאר זוגי

איפה: עין יהב, הערבה התיכונה

טיולים זוגיים פרטיים (או כחלק מקבוצה) במגוון מסלולים. הטיולים מאופיינים בנסיעה רגועה, בהם נהיגה ברכבי תומקאר אוטומטיים ובטיחותיים בתוואי השטח המדברי, כולל עצירה בנקודות תצפית מרהיבות, וקפה או תה מדברי בשטח (במסלולים של שעה ומעלה).

משך הטיולים: 45 דקות- 4 שעות.

מחיר: 300-1100 שקלים לזוג.

טל. 052-3223626 (לפנות בוואטספ)

ולנטיין בדרום 3
מסע זוגי בתומקר. צילום: חוויה מוטורית

צפייה בכוכבים עם אלון גולדשטיין

מה: סדנה זוגית לצפייה בכוכבים

איפה: עין יהב, הערבה התיכונה

סדנה קסומה וחווייתית במרחבי המדבר בשעות הלילה. תצפית אל השמים הרחבים זרועי הכוכבים באווירה אינטימית, עם הדרכה מקצועית, כולל צפייה בטלסקופים משוכללים, פינת ישיבה מפנקת, קפה ותה מדברי, ותמרים.

משך הסדנה: שעתיים.

מחיר: 800 שקלים לזוג.

טל. 051-2470365

 

לוכדים חלומות- סטודיו "היער"

מה: סדנה זוגית להכנת לוכדי חלומות

איפה: צוקים, הערבה התיכונה

בסטודיו "היער" שנראה כמו יער קסום מהאגדות, מזמינים זוגות אוהבים לסדנה אינטימית להכנת 'לוכדי חלומות' אינדיאנים. דרך היצירה המשותפת זוכים להכיר את בן או בת הזוג באופן משמעותי יותר. בסדנה מקיימים שיח מקרב תוך שזירת לוכדי חלומות צבעוניים שיעזרו ללכוד את הטוב לחיינו.

משך הסדנה: שלוש שעות.

מחיר: 200 שקלים למשתתף.

טל. ורדה בן ארי- 0523868920

ולנטיין בדרום 4
סדנאות זוגיות להדלקת אש בשיטות קדמוניות. צילום: טבע הדברים בן פריטל

Art for love – סטודיו טינקר

מה: תצוגת יצירות מנקודת מבט של אהבה

איפה: כפר האמנים בצוקים, הערבה התיכונה

האמנית טינקרבל, התל אביבית שעברה להתגורר בערבה, מציגה יצירות חד פעמיות ואינטימיות בנושאי אהבה, זוגיות, משפחה ויצרים. הטכניקות הייחודיות שפיתחה כוללות סגנונות שונים: רישום, צבעי מים, דיו, שמן, ציורים על קנבס, קרטון, גבס, עץ ועוד. היצירות משפיעות דרך התת מודע על המתבונן לפעול מנקודת מבט של אהבה, ממקום חיובי. הסטודיו פתוח בכל יום מלבד שבת, שעות: 10:00-16:00.

מחיר: הכניסה ללא עלות.

טל. 052-407-3078

ולנטיין בדרום 2
מדבר בריחה- נוף צוקים. צילום: נוף צוקים

טבע הדברים – בן פריטל

מה: סדנה זוגית להדלקת אש בלב ובשיטות קדומות

איפה: הערבה התיכונה

מלאכת ייצור האש, כמו במערכות יחסים, מצריכה תקשורת והשקעה שבסופה חום, סיפוק וקרבה. הסדנה החווייתית מזמינה ליהנות מזמן זוגי ייחודי בתפאורה מדברית, בה מדליקים בני הזוג אש בשיטות קדומות ונהנים מחום האש שהדליקו. בן פריטל 'מטבע הדברים', מנחה סדנאות למלאכות קדומות במטרה להמחיש את אורח החיים בזמנים קדומים ולאפשר חשיבה והתבוננות על התרבות המודרנית, אל מול הפשטות והחיבור לטבע בעבר.

משך הסדנה: כשעה וחצי.

מחיר: 650 שקלים לזוג.

טל. 053-6282481

 

גלריה "מטמון"

מה: סדנאות יצירה על חלוקי נחל ומנדלות חול

איפה: עין יהב, הערבה התיכונה

האמנית דליה מגלריית "מטמון" מזמינה את בעלי המעוף והדמיון לסדנת יצירה זוגית. תהליך שבו בני הזוג הופכים חלוקי נחל מהמדבר לאבן חזון ייחודית, ליצירה זוגית, אישית ומשותפת באמצעות שלל צבעים. בתחילה מכינים מסר לבן או בת הזוג על אבן, ובאבן השנייה מכינים יצירה משותפת. בנוסף, מציעה דליה גם סדנה להכנת מנדלת חול זוגית על מגש. בסוף הסדנה עורכים טקס ומשחררים את היצירה דרך פיזור החול בטבע ומאחלים אהבה.

משך הסדנה: שעתיים.

עלות: 200 שקלים למשתתף. בתיאום מראש.

טל. 052-3868990

ולנטיין בדרום 1
ART FOR LOVE סטודיו טינקר בכפר האמנים צוקים. צילום: טינקר

 

מסע כתיבה עם עמית שמיר

מה: כתיבה משותפת לזוגות

איפה: צוקים, הערבה התיכונה

עמית שמיר, תסריטאית, במאית ומנחת קבוצות, מעבירה מסעות כתיבה ביישוב צוקים בערבה, מזמינה למסע של כתיבה משותפת לזוגות. במסע במדבר לצד עץ שיטה, אוחזים בעיפרון ונותנים לידיים ולדמיון להוביל פנימה, דרך התנסות בכתיבה מונחית ובשחרור הרגלים. במסע בוחרים אם להאט או להגביר את הקצב, תוך שימת לב לכל מילה המופיעה כשלט הכוונה ונהנים מחוויית כתיבה מחברת.

מייל: amitbonenet@gmail.com

 

מדבר בריחה – נוף צוקים

מה: משחק מסע לזוגות לאור הכוכבים

איפה: צוקים, הערבה התיכונה

מדבר בריחה מאפשר לבני הזוג להכיר את המדבר בדרך מיוחדת, בסביבת נופים עוצרי נשימה על דרך הבשמים העתיקה ושביל ישראל של ימינו. ניתן לשחק בשפות עברית ואנגלית, בשני סוגי משחקים: מדבר בריחה בערוצי השיטפונות והחידות בדרגת קושי של החידות קלה ומדבר בריחה בדרכי הבשמים ובו דרגת הקושי של החידות גבוהה. משך המשחק: כשעתיים וכולל הליכה של 3-4 ק"מ.

מחיר: 100 שקלים לזוג.

טל. 08-6584748

 

אהבה בערבה – ספסל מנעולי האהבה

איפה: צוקים, הערבה התיכונה

'ספסל מנעולי האהבה' נמצא בסמוך למתחם הסוויטות "נוף צוקים" שבישוב צוקים בערבה התיכונה. זוגות אוהבים מוזמנים להגיע, לרכוש מנעול עם חריטה אישית של שמות האוהבים, לנעול אותו על הספסל ולזרוק את המפתח רחוק לחול המדברי לבלי השב לעולם. ובכך לנעול את אהבתם לנצח. הספסל משקיף אל ארץ נופי בראשית ומאפשר חוויה רומנטית ויוצאת דופן.

 

אתר הערבה התיכונה: https://goarava.co.il/

שיתוף

אולי תתעניינו גם ב...

תפריט נגישות