רשת מלונות פתאל סגרה שתי עסקאות חדשות לבתי מלון באילת

עם רכישת קרקע לבניית בית מלון חדש בטיילת, וקרקע לפיתוח כפר נופש - נראה שרשת מלונות פתאל ממשיכה להרחיב את פעילותה באילת

פתאל באילת 4
כפר נופש בקונספט ייחודי עם חווית מים. הדמייה: פייגין אדריכלים

רשת מלונות פתאל סוגרת את החודש עם שתי עסקאות חדשות באילת. רכישת קרקע לבניית בית מלון חדש במיקום מרכזי על הטיילת, וקרקע לפיתוח שמיועד לכפר נופש בקונספט ייחודי.

פתאל באילת 2
מלון נופש יוקרתי. הדמייה: פייגין אדריכלים

כפר נופש יוקרתי

רשת מלונות פתאל חתמה על הסכם רכישה של קרקע בשלבי הקמה של מלון יוקרה באילת, במיקום מרכזי על הטיילת ובסמיכות לים, בהשקעה של כחצי מיליארד ₪.

המלון יפעל כמלון נופש יוקרתי ומפנק ויכלול כ-300 חדרים יוקרתיים וסוויטות מרווחות. זאת לצד לובי – קבלה, לאונג'-בר, מסעדות, ספא וחדר כושר, בריכת שחייה, ROOFTOP עם בריכה נוספת המשקיפה לנוף מרהיב, אולמות כנסים, שטחי מסחר וחנויות.

המלון מתוכנן ע"י משרד האדריכלים פייגין ומעוצב ע"י סטודיו AVROKO מלונדון, ועתיד להיפתח במהלך שנת 2025 בסטנדרט מלונאי בינלאומי גבוה.

פתאל באילת 1
מלון יוקרה חדש באילת לרשת מלונות פתאל. הדמייה: פייגין אדריכלים

וילות מוקפות מים

העסקה השנייה כוללת רכישת קרקע לפיתוח כפר נופש בקונספט ייחודי עם חווית מים בכל השטחים ורחבי הכפר. הקרקע ממוקמת בקיבוץ אילות למרגלות מלון יו ספלאש ריזורט, נרכשה בהשקעה של כ-120 מיליון ₪.

כפר הנופש יפעל בקונספט ייחודי ויכלול 155 וילות מוקפות מים, לובי קבלה, בר, מסעדות, ספא, אמפיתאטרון, עולם ילדים עם מתחם נינג'ה וג'ימבורי.

המלון מתוכנן גם הוא ע"י משרד האדריכלים פייגין ועתיד להיפתח במהלך שנת 2026.

פתאל באילת5
וילות מוקפות בריכות מים. הדמייה: פייגין אדריכלים

מוקד משיכה

אביה מגן, מנכ"לית רשת מלונות פתאל מסרה: "רשת מלונות פתאל ממשיכה להשקיע ולהתרחב בישראל עם שני בתי מלון חדשים באילת, בעלי סגנונות שונים. האחד, מלון יוקרה עם סטנדרט גבוה במיקום אסטרטגי והשני, כפר נופש ייחודי עם חווית מים בכל שטחיו. אני משוכנעת שהמלונות החדשים, שהינם בעלי קונספט שונה, יהיו מובילים ויהוו מוקד משיכה הן לתיירים והן לישראלים שמבקשים לנפוש ולצבור חוויות וזיכרונות מרגשים".

העצמת התיירות בעיר אילת

"אנו שמחים על הפיתוח בעיר אילת ועל ההזדמנות להקים מלונות חדשים בעיר שלא זכתה לפתיחת מלון חדש מזה 25 שנה", מסר אסף פתאל, מנהל פיתוח עסקי של רשת פתאל, "אני משוכנע שבניית המלון בטיילת בימים אלו ממש יוביל לחיזוק והעצמת התיירות בעיר ופיתוח של מלונות רבים נוספים".

רשת מלונות פתאל

רשת פתאל הינה רשת המלונות המובילה והגדולה בישראל, הפרוסה בכל ערי ישראל מצפון לדרום (ובעיקר בערי התיירות) המנוהלת על ידי אביה מגן ומונה כ 61 מלונות (כולל פרויקטים בהקמה), ובנוסף את ליין מלונות הבוטיק MINDS7 , שמונה ארבעה בתי מלון פעילים ושמונה נוספים בהקמה.

רשת מלונות פתאל הבינלאומית מונה כ 260 בתי מלון בארץ ובעולם (כולל פרויקטים בהקמה).

 

שיתוף

אולי תתעניינו גם ב...

תפריט נגישות