סיורי סליחות בצפת: חוויה מרגשת שמתאימה לכל המשפחה

העיר העתיקה בצפת מתעוררת לחיים עם סיורי סליחות מרגשים

סיורי סליחות בצפת 1
חוויה לילית בצפת העתיקה. צילום: מרכז התיירות אסנט

בשעות לילה מאוחרות הסמטאות הקסומות של העיר העתיקה בצפת מתעוררות לחיים. סיורי סליחות בצפת מתקיימים ומרתקים את המבקרים בתקופה זו ועד ליום הכיפורים. עם אלפי מבקרים המבקשים לחוות את הקסם והרוחניות של בירת הגליל, לבקר בבתי הכנסת העתיקים ולקחת חלק בפעילות הסליחות המתקיימות בצפת.

סיורי סליחות בצפת 3
ניגונים בסמטאות צפת. צילום: מרכז התיירות אסנט

במרכז התיירות אסנט בצפת שקדו בחודשים האחרונים על תוכנית ענפה של פעילות סליחות לזוגות, משפחות וילדים. כמו  כן, במלון הבוטיק וילה גליליי מעמידים שורה של חבילות החל מלינה+סיור סליחות ועד סיור סליחות+ארוחת ערב במסעדת השף סומאק בצפת, מה שמוסיף לחוויה כוללת בעיר.

בין האופציות העומדות לרשותכם במרכז התיירות אסנט תמצאו מספר סיורי סליחות בצפת: סיור לילי באשמורת הבוקר בין הסמטאות הקסומות עם סיפורי צפת מהמאה ה 16 ועד ימינו, צפת של ימי הסליחות, ביקור בקברי הצדיקים השוכנים בצפת וסיום באמירת סליחות בבתי הכנסת העתיקים בהתאמה לקבוצות ומשפחות.

סיורי סליחות בצפת 2
סדנה להכנת שופרות. צילום: מרכז התיירות אסנט

ניתן להצטרף לסיורים מרתקים בין הסמטאות הקסומות שמסתיימים באמירת סליחות בבתי הכנסת העתיקים של העיר צפת, או לצפות במופעי סליחות מיוחדים ומרגשים במרכז התיירות אסנט. למשפחות וילדים מוצעים סיורי עששיות עם שירי הסליחות בשעות הערב המוקדמות, המלוות בסדנאות להכנת שופרות.

לצד פעילות זו, בכל יום רביעי ב 20:00 ייצאו על ידי מרכז התיירות אסנט סיורי עששיות הכוללים ביקור בגן המצודה, ביקור במערה עתיקה ומיוחדת ופיוטי סליחות בסמטאות הקסומות.

בכל יום חמישי עד ליום הכיפורים יתקיימו סיורי סליחות ומופע ניגון גלילי ברוח ימי הסליחות החל מ 20:00 ממרכז התיירות אסנט. כמו כן בכל יום שישי החל מהשעה 11:00 ייצא ממרכז התיירות אסנט בעיר העתיקה בצפת סיור סליחות בסמטאות העיר העתיקה בצפת.

סיורי סליחות בצפת 4
סיור עששיות. צילום: מרכז התיירות אסנט

"חודש הסליחות מהווה תקופה עוצמתית בה עם ישראל, דתיים, חילוניים ומסורתיים רוצים לטעום מהקדושה, האווירה והרוחניות. אנו מזמינים אתכם לחוות חוויה בלתי נשכחת של סליחות בסמטאות הקסומות של צפת-בירת הרוחניות של ישראל", ציינו במרכז התיירות אסנט.

לפרטים נוספים והרשמה: https://www.ascent.co.il/slichot/

שיתוף

אולי תתעניינו גם ב...

תפריט נגישות