ממרומי צפת: להתבונן פנימה במרכז אסנט צפת

התפתחות אישית, העצמה, ביטחון עצמי, זוגיות, אהבה וקבלה. מרכז אסנט צפת מציע תוכניות לקיץ מעשיר ומעצים במיוחד במחירים סמליים באווירה הרוחנית של העיר

פעילות מדיטציה קבלית. צילום: מרכז תיירות אסנט
פעילות מדיטציה קבלית. צילום: מרכז תיירות אסנט

בצפת מחכים לכם, בלב העיר העתיקה במרכז התיירות אסנט, המרכז מציע לכם קיץ עם מגוון פעילויות של העשרה, קבלה ואהבה, עם תוכן עשיר. התוכניות יתקיימו בצפת העתיקה, במקום של שקט נפשי, כמו כן אפשרות להתבוננות פנימה, האירוח באווירה של בית.

 

צפת אסנט 1- לחוות את הקסם צילום: מרכז תיירות אסנט
מרכז תיירות אסנט- פעיליות העצמה. צילום: מרכז תיירות אסנט

סופ"ש שבועות עם הרב חיים ששון

בחודש מאי יתקיים סופ"ש שבועות. שלושה ימים בהובלת הרב חיים ששון, בסופ"ש מתוכננות פעילויות העשרה , סיורים מודרכים ומוסיקליים, ארוחת חג חגיגית ועשירה והרצאות.

מפגש 'הכוח לצמוח'

ביוני יתקיימו שני סופי שבוע בנושא התפתחות אישית, בסימן 'הכוח לצמוח', סוף השבוע פונה לכלל הגילאים, המפגשים יכלולו בתוכם סדנאות, הרצאות עם אנשי מקצוע. שיעניקו תוכן איכותי ומשמעותי לכל מי שירצה לקחת חלק. מוזמנים לסוף שבוע בו תקבלו את הכלים וההכוונה להגשים את עצמכם, ולממש את הייעוד שלכם ולצאת אל עבר החלום.

מתי: 2.6, 30.6

צפת אסנט 4 -סופש צעירים בצפת צילום: מרכז תיירות אסנט
בסופש צעירים במרכז אסנט. צילום: מרכז תיירות אסנט

פעילות לצעירים – העצמה אישית

מפגשים לצעירים הכוללים פעילויות תוכן, כגון: העצמה אישית, ביטחון עצמי, כיצד להגשים את הייעוד שלכם בייעוץ אישי 'אחד על אחד' זאת לצד אירוח עשיר, ארוחות מפנקות, מוסיקה ואווירה קסומה.

מתי: 9.6, 23.6

צפת אסנט 5 -סופש של אהבה צילום: מרכז תיירות אסנט
סופש של אהבה. צילום: מרכז תיירות אסנט

סוף שבוע בנושא זוגיות

יתקיים סוף שבוע מיוחד בנושא זוגיות, אהבה וקבלה. סופ"ש שיאפשר לכם להציץ פנימה אל הזוגיות הקיימת או זו שאתם חולמים עלייה, ללמוד מהי זוגיות אמיתית ומצליחה, תוך חיבור פנומנלי לקבלה והכל באווירה המיוחדת שיש לאסנט להציע.

מתי: 16.6

צפת אסנט 4 -סופש צעירים בצפת צילום: מרכז תיירות אסנט
סופש צעירים. צילום: מרכז תיירות אסנט

הכרות עם מרכז התיירות אסנט:

מרכז התיירות 'אסנט' דוגל באחדות ומתוך הכרות עמוקה עם כלל האוכולוסיה שמתארחת לאורך השנה, מזמין אתכם לבלות במפגשים בין דתיים וחילוניים, צעירים ומבוגרים, גברים ונשים החווים את החברה הישראלית, לאווירת שבת מיוחדת, הכרת האחר באחדות, הכלת האחר וקבלתו כמו שהוא.

 

פרטים על האירוח

לאורחים ניתנת אפשרות של אירוח במתחם ה'גסטהאוס' של אסנט או במלון החדש – הבית בצפת המציע אירוח ברמת שלושה כוכבים.

לפרטים והזמנות:

טלפון: 077-3601100

לאתר: https://www.ascent.co.il/activities/zug/

 

שיתוף

אולי תתעניינו גם ב...

תפריט נגישות