סוף סוף יש מה לאכול בים המלח

מסעדת שף איטלקית, מסעדה יוונית אותנטית, קונספט בריא, טבעוני או המבורגרים. אלה רק חלק מהמסעדות שעתידות להיפתח במתחם FooDome שיוקם בים המלח

מה לאכול בים המלח
ים המלח. צילום: pixabay.com

כשנוסעים לחופשה בים המלח השאלה הראשונה שמתלבטים בה: יש מה לאכול בים המלח? והתשובה לשאלה לעתים מבטלת את החופשה הזו תוך העדפה ליעד אחר. אבל מעכשיו תמו ההתלבטויות. בהשקעה של עשרות מיליוני שקלים יוקם מתחם מסעדות ומזון בריא בים המלח. מתחם FooDome עתיד להיפתח בקיץ 2023 כחלק ממתחם  התרבות והפנאי DOME EXPO DEADSEA.

מתחם אקספו

החל מאפריל 2023 יפעל מתחם אקספו סגור חדשני, ענק ואקסקלוסיבי ובו אירועי תרבות מגוונים, כנסים ומופעים חיים, מוסיקה איכותית במבחר סגנונות, מסעדות, בארים ומרכזי בילוי בעלי אופי צעיר ושוקק חיים. מסביב למתחם יפעל מתחם מזון גדוש ומגוון אשר יכלול בתוכו שורה של מסעדות ועסקי מזון מגוונים. כל זאת לצד מתחם בריאות קולינרי שיוקם בסמוך ויהווה חלק מהמתחם.

יש מה לאכול בים המלח

במתחם ייפתחו בקרוב מסעדת שף איטלקית, מסעדת יוונית בסגנון טברנה, מסעדה שתהפוך בשעות הערב לדאנס בר הראשון בים המלח,  גלידריה מרשת מוכרת ובתי קפה של הרשתות המובילות. לצד אלו יוקם מתחם בריאות: שייקים, סלטים, מנות טבעוניות, סנדוויצ'ים ועוד.

כמו כן יוקמו בנוסף  מסעדת המבורגרים, מסעדה מקסיקנית, חומוסייה, משקאות ואוכל קל למתרחצים בחוף הצמוד. הפתעה מיוחדת מצפה למבקרים עם מכירה של סלסלות פיקניק מפנקות, מתחם פודטראק והגשה לתוך מי ים המלח. בנוסף, יציע המתחם שרות לעשרות אלפי מבקרי יום המגיעים לאזור, תיירים, אורחי אוניות, ויציע בנוסף, שרות לוקרים, מקלחות, ארוחות במתחם הממוזג.

מה עוד בתוכנית ים המלח

המתחם הקולינרי ייפתח בקיץ  2023 וישרת כעשרת אלפים אורחים ביום במלונות, ועוד עשרות אלפי מבקרי יום, בין אם הם מגיעים ממלונות בירושלים או בכל מקום אחר בארץ, ובין אם מגיעים ליום אחד של כיף.

בהמשך ייפתחו 22 בתי מלון חדשים, אחד מהם יבנה ממש על המים בסגנון מלונות היוקרה במלדיביים ויהיה גם אי מלאכותי, במיקום מושלם סמוך לריביירה יוקרתית חדשה שנבנית באזור שבין עין בוקק לחמי זוהר, גן עדן לנופשים.

ריביירה חדשה בים המלח

היזם ובעלי הקרקע מוטי גרין, בעלי "ברקליס יזמות", בשיתוף חברת "השטיח המעופף" יזמו ופיתחו את המיזם החדש – ריביירה חדשה בים המלח שתשנה לחלוטין את האווירה באזור.

המיזם מנהל בימים אלה את לוח האירועים לשנת 2023, שכולל כנסים בינלאומיים במקום, מופעים ייחודיים לאזור בשיתוף מפיקים מהשורה הראשונה,  פסטיבלים והופעות של מיטב האומנים בארץ ובעולם, פסטיבלי ילדים, פסטיבל בירה, ועידת הקפה הראשונה, כנס עסקים בים המלח, אירועי חברה, מסיבות ועוד.

המתחם החדש עתיד להיפתח בהשקעה של כ-120 מיליון ₪ וכעת נוסף לו מרכז קולינרי גדול שיהיה חלק בלתי נפרד ממנו ויעניק לאורחים שיגיעו אליו חוויה הוליסטית ומלאה.

שיתוף

אולי תתעניינו גם ב...

תפריט נגישות